FAQ (Najczęściej zadawane pytania)

1. Czy parasole są produkowane w Polsce?

Tak, jesteśmy Polskim producentem produkującym parasole od 25 lat.

2. Jakie tkaniny są używane do produkcji poszyć parasoli?

Używamy tkanin poliestrowych produkowanych w Polsce, mamy również w ofercie tkaniny SUNBRELLA które są produkowane we Francji.

Informacje o tkaninach:

Poliester - gramatura 210 g, odporność na odbarwienia UV 6 (skala 1-8)

Dralon (Sunbrella) - gramatura 260 g, odporność na odbarwienia UV 7 (skala 1-8)

3. Do jakiej prędkosci wiatru można bezpiecznie użytkować parasol?

Parasole zostały poddane badaniom na siłę wiatru. Dane dotyczące bezpiecznego użytkowania parasoli znajdują się w kartach technicznych produktów.

4. Czy można kupić parasole bez podstaw?

Jak najbardziej. Można także zakupić parasol z samą kratownicą lub same betony do podstaw. W razie takiej potrzeby skontaktuj się bezpośrednio z naszym konsultantem.

5. W jakich kolorach dostępne są moskitiery do parasoli?

Moskitiery do parasoli są dostępne w kolorze białym lub czarnym.

6. Czy poszycia parasoli można wymieniać i w jaki sposób to robić?

Tak, poszycia można wymienić. Jest to do wykonania we własnym zakresie klienta.

7. Czy moskitierę można dokupić w przyszłości?

Moskitierę można dokupić do parasola Rio, ponieważ przy poszyciu zamocowany jest rzep i moskitiera wykończona jest w sposób łatwy do montażu. Przy parasolu Ibiza nie ma możliwości zakupu moskitiery w późniejszym czasie.

8. Czy cena parasola oraz dostawy zmienia się gdy zakupimy ją bez podstawy?

Tak. Cena za parasol zmniejszy się w zależności od modelu parasola oraz podstawy dla niego dedykowanej. W celu dokładnej wyceny prosimy o kontakt z konsultantem.

9. Czy cena za dostawę przy zamówieniu kilku sztuk parasoli zwiększy się?

Zazwyczaj tak. Wówczas wyceniamy dostawę indywidualnie. Do wyceny potrzebne są takie informację jak ilość parasoli, kod pocztowy, miejscowość oraz informację orz określenie czy parasole mają być dostarczane z podstawami. W celu dokładnej wyceny prosimy o kontakt z konsultantem.

10. Jak zamocowane jest oświetlenie w parasolach typu Ibiza?

Oświetlenie to taśmy LED zamontowane na co drugim ramieniu parasola.

11. Czy możliwy jest montaż parasola we własnym zakresie?

Jak najbardziej. Parasol nakładamy na tzw. nasadę (element podstawy znajdujący się w komplecie). Po nałożeniu parasola zostaje tylko przełożenie śruby przez tzw. otwór zamieszczony na rurze masztowej parasola. Istnieje możliwośc zamówienia podstawy do montażu poniżej powierzchni gruntu.

12. Jak zapłacić za zamówienie?

Po dodaniu produktu do koszyka zostajecie Państwo przekierowani na formularz zamówienia. W formularzu zaznaczamy sposób płatności. Do wyboru są takie opcje jak: PayU, standardowa przedpłata oraz możliwość opłaty zamówienia w siedzibie firmy Litex Promo Sp. z o.o.

13. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie? Jeśli tak to pod jakim adresem.

Oczywiście, że tak. W koszyku jako formę dostawy zaznaczymy odbiór osobisty. Termin odbioru zamówienia ustalany jest indywidualnie z klientem.

Przy planowaniu odbioru osobistego warto zapoznać się z tabelą z wymiarami i wagą, aby przygotować odpowiedni środek transportu dla parasola. Można ją znaleźć na stronie Odbiór osobisty.

 

Odbiór osobisty parasola jest możliwy pod adresem:

 

Litex Promo Sp. z o.o
ul. Staroprzygodzka 117
63-400 Ostrów Wlkp.

14. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, podczas składania zamówienia proszę o uzupełnienia w formularzu danych do faktury.

15. Jak zmienić swoje zamówienie?

Jeżeli zamówienie zostało już złożone, a życzą sobie Państwo zmiany, prosimy o pilny kontakt bezpośrednio z naszym konsultantem.

16. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt ?

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy zakupu w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednorazowego Oświadczenia np.:

  • pismo wysłane drogą pocztową na adres sklepu,
  • faksem na numer: +48 62 737 57 08,
  • lub pocztą elektroniczną na adres mailowy: sklep@litexgarden.pl

17. Czy istnieje możliwość naniesienia nadruku na parasole?

Tak. Pełna oferta parasoli z nadrukiem dostępna jest na stronie www.litex.pl. W celu przygotowania dokładnej wyceny prosimy o kontakt z handlowcem.

18. Czy oświetlenie parasola wymaga podłączenia do sieci elektrycznej (jeżeli tak to w jakiej formie - na stałe czy też podłączenie do zwykłego gniazdka) czy też jest zasilany bateryjnie?

Oświetlenie wymaga podłączenia do gniazdka 230 V.

19. Czym różni się parasol RIO od RIO MODERN?

Parasol Rio wykończony jest owiewką / falbaną, która w parasolu Rio Modern nie występuje.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl