Najczęstsze pytania (FAQ)

Chcemy, aby zakupy u nas były przyjemnością i nie sprawiały zbędnych zmartwień. Dlatego udostępniamy najczęściej zadawane przez klientów pytania.

Najczęściej zadawane pytania

Decyzja o zakupie pierwszego parasola ogrodowego nie należy do najłatwiejszych. Poniżej odpowiadamy na pytanie związane z procesem zakupu i reklamacji. Odpowiemy także na pytania z takich obszarów jak eksploatacja parasola czy warunki gwarancyjne.

Kategorie pytań

Informacje ogólne

Tak, jesteśmy Polskim producentem parasoli i mebli ogrodowych od ponad 30 lat. Cały proces produkcyjny odbywa się w halach produkcyjnych przy siedzibie firmy w Ostrowie Wielkopolskim.

W wersji standardowej używamy tkanin poliestrowych produkowanych w Polsce, w ofercie posiadamy także tkaniny akrylowej produkowanej we Francji.

Wymiana poszycia i podstawy

W celu dobrania odpowiedniego poszycia do zakupionego w Litex Garden parasola, wymagane jest podanie modelu i rocznika parasola lub następujących informacji:
– Kształt parasola (kwadrat, okrągły),
– Ilość ramion parasola,
– Długość ramion parasola (w przypadku parasoli kwadratowych to długość ramion: krótszego i dłuższego),
– Sposób otwierania parasola (np. sznurek, rączka teleskopowa),
– Dodatkowe opcje (np. drugi daszek, wentyl).

Tak, podstawę można wymienić lub uzupełnić o brakujące elementy. Każdy parasol ma własne wymagania co do obciążenia podstawy – pamiętaj, aby to sprawdzić i nie kupić zbyt lekkiej podstawy. Jeśli poszukujesz podstawy do swojego parasola (kupionego w innym sklepie), to zwróć uwagę na średnicę nasady podaną w tabelach przy opisie każdej naszej podstawy.

Tak, poszycia parasoli można wymieniać. Jest to do wykonania we własnym zakresie. Więcej informacji i instrukcje wymiany poszyć dostępne są tutaj.

Akcesoria i usługi dodatkowe

Moskitiera jest dostępna w kolorze białym i czarnym, jeśli chcesz ją dokupić do parasola Rio. W przypadku parasola Ibiza jest częścią integralną poszycia i można ją nabyć jedynie w czasie pierwszego zakupu (nie ma możliwości jej dokupienia w późniejszym okresie).
Moskitierę można dokupić osobno tylko do parasola Rio, ponieważ przy poszyciu zamocowany jest rzep i możliwy jest jej łatwy montaż. Przy parasolu Ibiza nie ma możliwości zakupu moskitiery w późniejszym czasie.
Tak, nasze doświadczenie w branży reklamowej pozwala na oferowanie niezwykłej jakości druku na poszyciu parasola. W celu realizacji zamówienia personalizowanego, prosimy o kontakt telefoniczny lub poprzez e-mail.
Tak, posiadamy pełną gamę części zapasowych i zamiennych do wszystkich parasoli, które aktualnie znajdują się w ofercie.

Konstrukcja i funkcje

Oświetlenie to taśmy LED, które zamontowane są na co drugim ramieniu parasola.

 


 

Nasze parasole tworzymy z myślą o łatwości ich użytkowania. Wystarczy nałożyć parasol na nasadę podstawy, a po nałożeniu przełożyć śruby przez otwór zamieszczony na rurze masztowej parasola. Istnieje możliwość zamówienia podstawy pozwalającej na montaż poniżej powierzchni gruntu.
Tak, niektóre z modeli parasoli posiadają dodatkowy daszek. Tego typu konstrukcja zapewnia odpowiednią wentylacje pod całą czaszą parasola.

Użytkowanie i eksploatacja

Nasze parasole poddawane są badaniom na siłę wiatru, a szczegółowe dane, dotyczące bezpiecznego użytkowania parasoli, znajdują się w kartach technicznych produktów.
Zarówno tkaniny, jak i tworzone z nich poszycia pokryte są apreturą wodoodporności i wodoszczelności, co w praktyce pozwala na użytkowanie parasoli w trakcie delikatnych opadów deszczu. W praktyce zalecamy jednak nie korzystanie z parasoli przeciwsłonecznych jak z parasoli przeciwdeszczowych.
Nasza aktualna oferta bazuje na podstawach betonowych. Masywność naszych parasoli wymaga odpowiedniego dociążenia, którego nie można osiągnąć podstawami uzupełnianymi piaskiem lub wodą.
W przypadku funkcji oświetlenia wymagane jest podłączenie kabla do gniazdka 230 V. Oświetlenie parasola nie jest zasilane bateryjnie.

Zamówienia i płatności

Po dodaniu produktu do koszyka nastąpi przekierowanie do formularza zamówienia. W formularzu zaznaczamy sposób płatności. Szczegółowe informacje o formach płatności dostępne są tutaj.

Tak, zamówienie można odebrać osobiście w siedzibie firmy. Aby skorzystać z tej opcji, w koszyku jako formę dostawy zaznaczymy odbiór osobisty. Termin odbioru zamówienia ustalany jest indywidualnie z klientem. Więcej informacji na temat odbiorów osobistych znajduje się tutaj.

Koszt dostawy w przypadku zamówienia większej ilości produktów ustalany jest indywidualnie. W przypadku realizacji zamówień dla firm, prosimy o kontakt tutaj.

Tak. Cena za parasol zmniejszy się w zależności od modelu parasola oraz podstawy dla niego dedykowanej. W celu dokładnej wyceny prosimy o kontakt z konsultantem.
Faktura dostarczana jest tylko drogą elektroniczną na adres email podany w czasie zamówienia.

Jeżeli zamówienie zostało już złożone, a wymagana jest zmiana, prosimy o pilny kontakt bezpośrednio z naszym konsultantem.

Klienci mają prawo odstąpić od umowy zakupu w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednorazowego Oświadczenia np.: pismo wysłane drogą pocztową do siedziby firmy lub pocztą elektroniczną na adres mailowy.

Reklamację można składać w formie elektronicznej poprzez formularz reklamacyjny, który należy przesłać na e-mail reklamacje@litexgarden.pl lub w formie pisemnej na adres sklepu. Reklamacja powinna zawierać:
– imię i nazwisko, adres, adres e-mail Nabywcy,
– datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
– przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Nabywcy,
– wszelkie okoliczności i dowody uzasadniające reklamację.
Pobierz formularz reklamacyjny.

Zazwyczaj tak. Wówczas wyceniamy dostawę indywidualnie. Do wyceny potrzebne są takie informację jak ilość parasoli, kod pocztowy, miejscowość oraz informację orz określenie czy parasole mają być dostarczane z podstawami. W celu dokładnej wyceny prosimy o kontakt z konsultantem.

Konserwacja i pielęgnacja

W celu odpowiedniej konserwacji parasola w sezonie i poza nim, zalecamy zapoznać się z naszymi poradnikami, dostępnymi tutaj. Odpowiednia konserwacja parasola pozwoli na zachowanie jego dobrego stanu przez wiele sezonów.

Przechowywanie parasola powinno odbywać się w warunkach stałych, w których parasola nie jest narażony na pogodę (np. garaż, pomieszczenie gospodarcze). W naszej ofercie dostępne są również pokrowce na parasole, dostępne na zamówienie.
Koszyk
Scroll to Top